HTML

Finnország

Friss topikok

Linkblog

Február 27 - Március 1, Péntek - Vasárnap: Cottage weekend vol. 2

2009.03.07. 09:58 gaborkaszab

Múlt hétvégén megejtettem a második cottage weekendemet. Ezt az én egyetemem szervezte és szintén király volt, de egy kicsit más szellemben zajlottak a dolgok mint az elsőn. Itt nem voltunk beosztva csoportokba, és a szervezők sem nagyon tudták mit kellene csinálni. Már akkor gyanús volt amikor "itt lennie kell valahol egy konyhának" kijelentéssel mentek be a kunyhóba. Meg az embereknek sem nagyon akaródzott dolgozni. Amikor volt valami feladat, mindenki lapított, és a 40 emberből mindig ugyanaz a 10 végezte/végeztük el a feladatokat. Magyarul inkább osztálykirándulás fílingje volt, mint egy vadonban eltöltött hétvégének.

A programok kb ugyanazok voltak, mint az első kiránduláskor, persze egy erdő közepén nem is sok más lehetőség van: Favágás, lékcsinálás, főzés, túrázás az erdőben, szaunázás, kártyázás, nyársalás stb. Ezeket nem is részletezem.

Viszont szombaton volt a finn kultúra napja, vagy valami hasonló, és ennek örömére, előadtuk a Kalevalát. Vagyis csapatokba osztottak minket, és minden csapatnak elő kellett adnia egy jelenetet, persze saját "feldolgozásban". A sztorit ugye senki nem ismerte annyira, hogy bármi olyat előadhassunk, aminek köze is van az eredeti műhöz. Volt itt minden, kanos vénembertől kezdve, homokos hajlammal rendelkező szépfiún át a paparazzikig. Jókat mókáztunk, persze az eredeti kalevaláról nem tudtunk meg semmit, de nem is erről szólt az egész.

A másik program, ami nem volt korábban, egy gyilkosos játék volt. Nem bonyolult, mi minden síeléskor játszunk ilyet, csak egy kicsit más formában, de a lényeg ugyanaz. Itt "love assassin" nevet kapta a játék, és a lényege az volt, hogy mindenki kapott egy kis cetlit, amin egy név volt. A feladat pedig megkeresni azt az embert akinek a nevét kaptuk, és ha éppen senki nem lát minket, elmondani neki a következő mondatot: "I'm killing you softly!" Ha tényleg nem látta a gyilkossági kísérletet senki, vagy csak olyanok látták, akik már korábban elhaláloztak, akkor sikeres volt a merényleg, és likvidáltuk a célpontunkat. Ekkor megkapjuk az ő kártyáját a célpontja nevével persze, meg azokat a kártyákat is, akiket már kiejtett a játékból. Az nyer, aki vasárnap délután is életben van, és a legtöbb kártyát birtokolja. Na én gyorsan belevetettem magam a játékba, és már pénteken volt pár skalpom, de szombaton belehúztam, és elég sok embert kiejtettem. Persze szép sunyiban, ahogy azt kell. Az a jó ha senki nem tudja, ki van életben és ki halt meg, csak én persze. Szombat estére már elég nagy előnyöm volt a többiekkel szemben, mert kicsináltam egy török csajszit, aki nagyon intenzíven játszott, és elég sok kártyát hagyott rám. Így a legalább 25 kártya birtokában /kb 40en játszottunk/ tisztában voltam vele, ki él, és ki nem, és ez eléggé leegyszerűsítette a dolgomat, nem kellett sunyiban intézkedni... Aztán vasárnap becserkésztem 9. áldozatomat is, akitől megkaptam a nevemet tartalmazó cetlit, ami annyit jelentett, hogy körbeértem, és mindenki meghalt, csak én maradtam. Tisztára, mint a hegylakó :D A végén 36 név volt nálam, de volt egy srác, aki nem viselte jól a halált, és nem adta nekem a cetlijeit, csak a célpontja nevét volt nagy nehezen elárulni. Magyarul mindenki neve nálam landolt:D A jutalmam sem maradt el, azért mert ilyen király voltam: Nyertem egy beazonosíthatatlan finn piát, amine a szine olyan konyakos, állítólag valami berry-ből készült, de hogy milyenből, azt nem tudom, az ízét meg még nem csekkoltam le. Majd ha lesz valami buli, kipróbálom. Amúgy 38%os és 0,7 decis, úgyhogy a finn italárak mellett elég jól jártam vele, persze ha nem kommersz íze van:D

Asszem ennyi az, ami említésre méltó a hétvégén, a szaunázást már nem részletezem, mert azt minden post-ba beleírhatnám. Kb olyan mint a fürdés:D Jó volt, csak egy kicsit sokan voltunk a kunyhóban. Ja, majdnem elfelejtettem, hogy volt egy katonai sátor felállítva a ház elött, és lehetett abban is aludni. A közepén volt egy kis kályha, amit lehetett tömni fával, és viszonylag jó meleget is csinált. Én is ott aludtam kint, mert érkezéskor ki kellett pakolni a buszból és csak utána lehetett bemenni a házba, de a korrekt emberek, bementek és elfoglalták az összes ágyat. Amíg a jómunkásember dolgozik, hogy mindenkinek meg legyen teremtve!!! :D Mi folyik itt kéreeem!! :D Szóval a sátor meleg volt, csak a föld volt baromi hideg, és vasárnapra szépen meg is fáztam... Azóta is köhögök mint állat. Ja meg a kályha megolvasztotta a havat a sátor közepén, és egy baromi nagy tócsa lett belőle, amibe a hajnalban visszavergődő, kicsit ittas sátorlakók szépen bele is gázoltak bokáig. :D

Vasárnap délután értünk haza, de nem sok időm maradt pihengetni, mert vasárnap este már indultunk is tovább lappföldre. Gyors zuhany, pakolás, vásárlás, és ennyi, már mentünk is. De ez majd egy másik post lesz...

Üdv

 

Szólj hozzá!

Címkék: kártya sör utazás busz buli séta gyilkos szauna kalevala cottage weekend

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszifinnland.blog.hu/api/trackback/id/tr29986832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása