HTML

Finnország

Friss topikok

Linkblog

Január 16: Utazás & érkezés

2009.01.20. 16:31 gaborkaszab

NA elkezdek blogot írni. Azért csak most, mert eddig nem nagyon volt időm, meg netem sem, meg a szobámban sem nagyon voltam. Szóval megpróbálom visszamenőleg leírni, mi történt velem.

Az indulásom egy kicsit kalandosra sikeredett. Előző este elmentem meginni pár sört és elbúcsúzni pár embertől. Ahogy az ilyenkor lenni szokott, az ember sosem akkr fejezi be a sörözést, amikor azt előre eltervezte. Gondoltam, hogy 9 körül elindulok haza és elkezdek összepakolni, na ebő a 9 órából hajnal 2 lett, és mivel hajnal 5kor indultunk bécsbe szüleimmel /onnan indult a gépem/, kezdhettem is pakolni hajnalban. Kb 4 órára fejeztem be a pakolást, és fél 5kor kellett volna felkelnem, ezért a maradék fél órát netezéssel töltöttem. Nem nagyon aludtam az úton, bécs felé az autóban szundítottam egy fél órcskát. Kicsit keresgélni kellett a check-in pultot, mert volt belőlük bőven, de azért csak meglett, a csekkolás pedig kb fél percig tartott mert nem volt még ott más utas rajtam kívül. Emiatt egy kicsit hosszúra nyúlt az indulás elötti várakozás, beültünk egy kávézóba, ahonnan lehetett látni a fel- és leszálló repülőket. Aztán boarding time elött 5 perccel bementem a váróhelyre, mire odaértem, pont lehetett is elkezdeni a beszállást. Irány Berlin. Az úton nem történt semmi különös, ablak mellett ültem, nézelődtem egy kicsit, és jól megfájdult a fejem a zúgástól. Berlinben átszállás, kis fennakadással. A gép nem onnan indult, ahonnan a jegyem szerint kellett volna, de gyorsan megtaláltam. 40 perces késéssel indultunk tovább, mert a navigációs rendszernek valami baja volt a gépen, de megjavították. Vagy nem, de ezt már nem tudjuk meg:D Helsinki, csomagfelvétel, irány a buszmegálló. Pont indult busz Tampere-be, mákom volt. Két és fél óra utazás után megérkeztünk Tampere-be, Niki már kint várt a buszmegben, de nem tudom hogy tudott ott álldogálni, mert baromi hideg volt. Kb este fél 10re értem a koliba, Niki is ebben lakik, szerencsére sikerült áttetetnie magát ide. Szóval vacsoráztunk egyet, de csak olyan diétás félét hajdinával, meg nem tudom még mivel, asszem még rák is volt benne, és elkezdtünk nézni egy filmet, de fél perc alatt elaludtam :D

Kb ennyi volt az első nap, semmi különös.

Mondjuk a buszról egy kicsit idegennek tűnt az egész ország: baromi sötét volt, és baromi hideg, meg fáradt is voltam, úgyhogy megfordult azárt a fejemben, hogy biztos hogy ide akartam e jönni :D Miért nem mondjuk Portugáliába pl...

Első nap over.

 

3 komment

Címkék: utazás busz repülő másnap

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszifinnland.blog.hu/api/trackback/id/tr73891367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sZalontai 2009.01.26. 10:12:25

Fujj bazze mé nem lehet 1 helyre regelni??Na mind1.
Szóval gondoltam végigolvasom majd kis vékony blogod,de úgy látom nagyon ráértek...mi a szart csináltatok hajnal 2ig(ittatok hülye kérdés)?Meg hol?Mert asszem boza éjfélkor bezár...

sZalontai 2009.01.26. 10:17:02

Fujj bazze mé nem lehet 1 helyre regelni??Na mind1.
Szóval gondoltam végigolvasom majd kis vékony blogod,de úgy látom nagyon ráértek...mi a szart csináltatok hajnal 2ig(ittatok hülye kérdés)?Meg hol?Mert asszem boza éjfélkor bezár...

sZalontai 2009.01.26. 10:18:58

:(
úgy érzem nem fogok kommentelni neked semmit:(
4pingből átl. 1 elveszik,de akár 2 is...még mindig hegesztik a netet?:D
süti beállítások módosítása