HTML

Finnország

Friss topikok

Linkblog

Képek

2009.02.16. 21:30 gaborkaszab

Úgy döntöttem, nem töltögetek fel képeket erre a blogra, mert elég véges a tárhely, meg a múltkor is problémáim voltak a feltöltéssel. Cserébe viszont Niki regisztrált a fotoalbum.hu-ra és szépen szorgosan töltögeti is a képeket, amiket csináltunk. Már van jó sok. Tessék nézegetni őket.

Ez az első adag, kb időrendben a felétől már rólam is vannak képek, mert én ugye késöbb érkeztem ki. Ja amúgy ezek a januári történések.

http://finland.patnika.fotoalbum.hu/

Ezek már közösen készültek, és jó sokon rajta is vagyok /Február/:

http://finland2.patnika.fotoalbum.hu/

Kicsit ömlesztve vannak, mert nem nagyon lehetrendszerezni őket, de többnyire kommentezve vannak a képek pont emiatt.

Jó nézegetést!

3 komment

Címkék: képek finnország január február tampere

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszifinnland.blog.hu/api/trackback/id/tr8947386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mgr. Karel Gott 2009.02.19. 21:54:50

Jók a képek, volt egy pár, amin jót nevettem, pl: nigériai konyhafőnök.

Gáborom, eszel te ott rendesen, olyan soványnak tűnsz...?!

gaborkaszab 2009.02.20. 11:39:54

Tényleg van pár kép, ami büntet, de hát ilyen ez a fótós szakma:D
Mielött kijöttem, csináltam egy durva diétát, amit mondtam is neked anno, és lefogytam kb 8 kilót, most meg próbálom visszaszedni, ezsek, mintha muszáj volna, csak mozogni sem ártana mellé valamit :D

kaszabeszto 2009.03.01. 09:17:30

Sziaaa!!! Regisztráltam:D Sikerüüüült!!! Megérkeztünk tegnap épségben. nagyon jó volt a síelés. kerestünk ám, de nem voltál netközelben... sebaj majd legközelebb
süti beállítások módosítása