HTML

Finnország

Friss topikok

Linkblog

Március 20, Péntek: semmi

2009.03.20. 21:57 gaborkaszab

Üdv mindenkinek. Már rég írtam blogot, mert miután hazaértünk lappföldről belevetettem magam a beadandóírás és tanulás rejtelmeibe. Nem kell semmi komolyra gondolni, nem ártott meg a hideg, meg ilyesmi, csak március közepén volt egy egyhetes gyors vizsgaidőszak és be kellett fejeznem a beadandómat az egyik tárgyból, meg olvasgatni egy kicsit ugyanebből, a vizsgára. Nem volt vészes, mert ezeket már bőven tanultam korábban is, de egy kis technológiai áttekintőnek jó volt.

Szóval kb ezzel telt el az egyik hetem. A másik meg még ennyire sem volt mozgalmas, többnyire otthon tengtem, ugyanis a vizsgahetet letudtam egy hétfői vizsgával, és a többi nap szabadon maradt. Szóval otthon voltam, mászkáltam a városban, sétálgattam a környéken stb. Szerveztem egy kis hófocis összejövetelt is, nem volt rossz, a probléma csak annyi volt,  hogy csak egy csapatnyi ember verődött össze, és így csak egy kapura játszottunk. Meg a többiek egy kicsit immunisak voltak a focira, csak hogy szépen fejezzem ki magam /persze én ultra-brutál-király voltam, ami egyértelmű :D/, de mókának elment.

Ami még tetemes időt elrabolt a hetemből, az volt, hogy, kitaláltuk Nikivel, hogy megnézzük a gyűrűk ura trilógiát, és ha már lúd legyen kövér alapon, megszereztük a bővített verziót belőle. Kb 11 órányi tömör filmnézés, elég durva, csak időmilliomosoknak ajánlom. Ennél már csak az lehetne hosszabb, ha megnéznénk a Dallas, Esmeralda, Izaura, Barátok közt összes eddigi részét, a szereplők kommentjeivel :D A múltkor felfedezni véltem egy "Bud Spencer, Terrence Hill - összes" gyűjteményt valahol. Ahhoz még gyűjtenem kell egy kicsit az erőmet, de szemeztem vele egy pillanatig :D

A történések közé tartozik még, hogy mind a két Tamperei hokicsapat kiesett a rájátszásból /vagyis az egyik be sem jutott/ és most jégkorong nélkül maradtam sajnos... Annyira meg nem vagyok még ultra, hogy utazzak is érte, mert a legközelebbi rájátszásban érdekelt csapathoz is legalább 2 órát kell zötykölődni, és a hazautazás elég macerás tud lenni estefelé. A magyar-finn hokimeccsről nem olvastam még egy szót sem, amióta itt vagyok, ami valószínű azért van, mert nem olvasok finn sajtót :D Viszont még anno a nemzetisportban olvastam, hogy a vb elött megmérkőzünk velük. Egyébként majd valamikor szeptemberben fellép a Philadelphia pár finn csapat ellen, és már most plakátolják mindenfelé a városban.

Ez mind az elmúlt másfél-két hét termése. Most hétvégén utazunk Jyväskylä-ba egyik ismerősünkhöz. Egy kis városnézés stb. Aztán április elején egy nagyobb volumenű programba vágunk bele: Teszünk egy Tampere-Riga-Tallin-Helsinki-Tampere low-budget túrát. Szerencsénkre találtunk egy repülőjáratot, ami Tampereből Rigába elvisz minket potom 15 euróért, ami kihagyhatatlan volt, annak tükrében, hogy ha ugyanezt az utat komppal és vonattal tettük volna meg, bőven nem jöttünk volna ki 50 euró alatt. Mi meg gyorsan ki is használjuk az adódó lehetőségeket :D Szóval elrepülünk Rigába, ott töltünk egy napot, aztán Tallinban mégegyet, és ha jól emlékszem, Helsinkiben már nem alszunk, viszont reggel érkezünk, éjszaka utazunk haza. Már nagyon várom!! Kb ennyit a közeljövőről. Majd valamikor májusban lesz egy Sea Battle nevű összeborulás, ami annyit tesz, hogy indul egy hatalmas partihajó Tallinból, Stokholm érintésével, Helsinkibe, körül-belül 2000 diákkal a fedélzeten. Na erre is megvettük már a jegyünket, aztán nagyjából le is tudtuk a kicsapongásainkat erre a félévre.

Majd jelentkezem valamikor!

Bye

Szólj hozzá!

Címkék: foci jégkorong vizsga gyűrűk ura beadandó

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszifinnland.blog.hu/api/trackback/id/tr581015203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása