HTML

Finnország

Friss topikok

Linkblog

Szörnyű hétvége

2009.02.01. 10:16 gaborkaszab

Szasztok, már rég jelentkeztem. Az a helyzet, hogy itt valami vírus kering a levegőben, ami szépen-lassan elér mindenkit. Én örültem neki, hogy egy kis orrfolyással megúsztam, de ami késik ugye, nem múlik. Szóval szépen elkaptam én is. Láz, fejfájás, meg az izületeim is fájank. Jah, még a gyökérkezelt fogam is fáj, amiben elvileg ideg sincs, de az már mindegy. Szóval pénteken szépen kijött rajtam, és egész hétvégén az ágyban vergődtem. Az első éjszaka borzalmas volt, mert még álmomban is fájt a fejem, mondanom sem kell, alig aludtam pár órát. Aztán persze beszereztem egy kis fájdalomcsillapítót és azzal jobb. Most vasárnap van, és valamit javult az állapotom, legalábbis a lázam lentebb ment. Viszont ha fekszek, fáj a fejem, ha meg felkelek, hányingerem van. Úgyhogy próbálom ezt a 2-t váltogatni úgy, hogy jó legyen :D

Emiatt nem nagyon történt velem semmi, amit leírhatnék. Még csak 11 óra, de már másfél liter teát benyomtam, hátha az segít. Meg az éjszakákat is végigizzadom, de nem nagyon segít.

Amúgy holnap lesz az első órám az egyetemen, remélem addigra normálisabban leszek, és be tudok menni, mert beszélnem is kellene a tanárral. Ez az az óra, aminek a fele már lement, és csak a második felére tudok beszállni, de elvileg így is el lehet végezni, csak a tanárral kell egyeztetni elötte.

Üdv mindenkinek

 

1 komment

Címkék: vírus szállás pihenés tampere

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszifinnland.blog.hu/api/trackback/id/tr40915616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovapehu 2009.02.02. 09:59:09

Szervusz!

Ezek szerint én vagyok az első többször kommentelő:)
Először is gyors gyógyulást, szerintem segítene rajtad az a vodkás szaunázás amit emlegettél, az elmédet kitisztítaná az biztos.
A kajadélután tuti lehetett, nem csalódtam a magyar tábornál 2 kajából 2-ben kolbász:)
Várjuk a "Finn nyelvleckék magyaroknak" című videókat,bejegyzéseket:):)

Jobbulást mégegyszer

Kezicsókolom
süti beállítások módosítása