HTML

Finnország

Friss topikok

Linkblog

Január 24: Szombat, tónézés, szauna

2009.01.24. 23:47 gaborkaszab

Elég lájtosan telt a mai napom és abból, hogy mai napot írok, következik, hogy végre sikerült utólérnem magam blogírásilag. Valószínű, hogy lesznek képek is feltöltve hamarosan, eddig csak a fényképezőben gyűjtöttem őket. Majd regisztrálok valami fotófeltöltő oldalon, mert itt a blogon elégé véges a tárhely, ha jól tudom.

Szóval, ma jó sokáig vergődtem reggel, meg nyomogattam a gépemet is. Főleg blogot írtam, és a nemzetisport online-on néztem az aktuális híreket. Hengerelt az Alba Volán :D Mára vártunk pár magyar jóembert, akikkel egy kis sétát beszéltünk meg korábban. Ők niki csoporttársai az UT-n /University of Tampere/. Elég későn érkeztek, mert előző este valami buliban voltak. Állítólag a kokodzsámbó volt a legmenőbb szám. Nem is tudom miért nem voltam ott... Szóval kicsit későn érkeztek, viszont hozzánk társult még Lilly /Niki csoporttársa mexikóból/ meg Sophia /ő pedig Lengyelországból van/. Elég hideg volt ma, le is fagyott kezünk-lábunk mire kiértünk a tóhoz. Ott viszont volt egy nagy játszótér, amit valamiért jég borított, és ott elszórakoztunk egy kicsit. Amúgy ilyenkor télen biztos felengedik vízzel az ilyen placcokat, hogy minél többen tudjanak korizni. A tó nem volt egy nagy élmény, csúnya házak, és gyárak vették körül. Viszont jó nagy volt a hó, amiben lehetett kicsit bohóckodni. De azért nem vittük túlzásba ezt a túrázást, és kicsit kevesebb, mint egy órán belül már otthon is voltunk. Nem kellett senkinek sem könyörögni, hogy jöjjön a szaunába. Ott jól szétizzasztottuk magunkat 10-15 perces periódusokban. A szünetekben pedig kiálltunk a szabadba, ahol mindenki gőzölgött:D Aztán ettünk egy kis fokhagymás kenyeret, csak hogy elmenjen a szájszagunk :D

Este filmnézés volt: Into the wild. Ez is egy jó film, csak ajánlani tudom, mostanában szerencsém van a filmekkel. Holnap moziba megyünk, ahol valami finn film lesz, ha jól értettem. Kíváncsi vagyok, folytatódik-e a szerencsém.

Majd jelentkezem, még van pár érdekesség amiről írni akarok.

Moi

 

 

1 komment

Címkék: séta szauna

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszifinnland.blog.hu/api/trackback/id/tr63900544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovapehu 2009.01.26. 11:58:46

Hali!

na végigolvastam. szépecsém Te aztán fosod a szót nem is tudtam h ekkora szájgép bújt el benned. Csak így tovább jólnyomod:)

Várom a képeket!!

Ja, a tavas séta az nem lehetett rossz, de a 4€-s sör az mintha a fogamat húznák még nekem is úgy fáj, nem aztán hazajössz és az egész kocsma a vendégem:):):)

Kezicsókolom
süti beállítások módosítása