HTML

Finnország

Friss topikok

Linkblog

Február 20-25: beadandó, suli, winter sports, jégkorong

2009.02.25. 19:57 gaborkaszab

Szevasztok niggerek, ismét jelentkezek. Most nem írtam egy pár napig, mert lelassultak a történések körülöttem, és csak gyűjtögettem az írnivalót. Úgy néz ki, hogy ezután meg azért nem tudok írni egy hétig, mert felgyorsulnak a történések körülöttem, de mindent a maga idejében.

A ministry of sauna utáni péntek, szombat, vasárnap beadandóírással telt. Vasárnap volt a határidő és bele kellett húznom egy kicsit, mert hosszadalmasabb munka volt, mint amit előre gondoltam, de persze megcsináltam. Programot kellett írni, és a végeredmény több, mint kétezer kódsor volt, ami lényegesen több, mint egy átlagos itthoni beadandó szokott lenni /max 1000 sor/. Persze 3 napig a gép elött ültem, le is fáradt az agyam/szemem a végére.

Ezzel kb ki is veséztem a hétvégét, jöhet a hétfő. Volt egy órám, ami unalmasabb volt a vártnál, mert másfél órán keresztül beszéltünk egy olyan dologról, amit otthon letudtak fél óra alatt, mert eléggé magától értetődő, de itt mindenki csak értetlenkedett. Én meg unatkoztam, volt is egy olyan érzésem, hogy tanulmányilag lehet visszaléptem két évet ezzel az ösztöndíjjal, de azért így angolul is tudni fogok beszélni szakmai dolgokról, ami sosem árt. Alessandro szólt, hogy csütörtökön jó kis hokimeccs lesz, mert a helyi két csapat játszik egymás ellen és megbeszéltünk, hogy mindenképpen ott a helyünk. Óra után gyorsan be is szereztük a jegyeket, sajnos nem volt diákkedvezmény, ami általában lenni szokott, csak mivel ez egy local game, és mindenki ott akar lenni, nem éri meg nekik diákjegyet adni. Egyébként érdekes, mert eddig nem mentem ki egy hokimeccsre sem, most viszont egy hét alatt kettőre is megyek, mert a keddi meccsre is van már jegyem. :D Szóval hétfőn volt egy "hagyományos finn sportok" nevű rendezvény, amiről jól el is késtünk a jegyvásárlás miatt. De nem volt gáz, mert egyfolytában mentek a programok, nem kellett pontosan kezdésre odaérni. Szóval volt egy csomó érdekes sport, lehetett korizni /ez annyira még nem érdekes :D/, volt csizamhajító verseny, feleségcipelő verseny, amin indultunk is, persze nem kellett feleséget cipelni, elég volt egy barátnő vagy barát, kinek mi. Na olyan jól sikerült a cipelés, hogy a mély hóban két lépés után elestünk, és mikor féltávnál jártunk, akkor ért be az első. Szóval utolsók lettünk:D Aztán volt hófoci is, aminek semmi köze nem volt a focihoz, csak a hóban rugdostunk egy labdát, már amennyire tustunk, mert elég mély volt a hó még a futáshoz is, nemhogy a focizáshoz. De azért fun volt. Meg nem tudom milyen sportok voltak még, mert mint mondtam, az elejéről lekéstünk.

Kimerítettem a hétfői történéseket is. Kedden ugye egyetem, este jégkorong meccse, utána meg black and white party az egyik koliban. A meccs nem volt rossz, persze én eddig csak egy jégkorongmeccsen voltam életemben, de ahhoz képest jó volt. A tamperei Tappara csapata játszott a helsinkii Jokerittel. Annyit tudni kell, hogy lassan vége lesz az alapszakasznak, és a Tapparának már semmi esélye a rájátszásba jutáshoz, mert utolsó elöttiek a 14 csapatos bajnokságban. Nem tiszta teljesen, hogy az első hat, vagy az első tíz jut e be a rájátszásba, mert a Tappara, kilenc ponttal van lemaradva még a 10.től is. A jokerit viszont most harmadik, és versenyben vannak az első helyért. Ennek ellenére maga a meccs olyan volt, mint valami showműsor, volt zene, fények, játékosok bemutatása külön-külön, bevonulás, cheerleader lányok, mindenféle videobejátszás az ellenfél hecceésére, kolbász, sör , stb Minden ami ilyenkor lenni szokott. Most olvasom, hogy a stadion kb 7800 férőhelyes, de nekem ott nem tűnt akkorának, max 3000-et mondtam volna. Nem volt teljtház, kb olyan háromnegyedház lehetett, de hangulat az semmi nem volt. Hiába, itt más a kultúra, mindenki szép csendben nézte a meccset, Niki meg ordibált, meg buzdította "a csapatot", és volt aki meg is nézte magának:D Összesen max 4-5 ember lehetett a stadionban, aki kiabált is. A meccsen látszott, hogy a Tapparának már mindegy az eredmény, pedig kb 4szer játszottak emberelőnyben a meccsen, kétszer játszottak ketős előnyben is, de nem sikerült nekik betalálni még az üres kapuba sem, sőt még egy buntetőt is kihagyak. Az Jokerit viszont néhol tetszetősen is játszott, és ki is használt 3 lehetőséget a meccsen. A harmadik harmadnak 3-0s vendég vezetéssel végtak neki, és elég unalmasre sikeredett, de azért a végén csak lett egy kis boksz is:D Meg voltak jó kis body-check-ek is a meccsek. A játék meg még így tét nélkül is nagyon gyors volt, az elején csak kapkodtam a fejem.

A meccs után sietnünk kellett, mert max 9ig lehet venni alkoholt, még akkor is ha pl a bolt 10ig van nyitva. Nekünk meg még sört kellett venni az esti bulira, és mi háromnegyed 9kor jöttünk ki a stadionból, kb pont 9kor léptünk be a boltba, épp bemondták, hogy köszönjük a vásárlást, bezárt a bolt. Persze nekünk még sikerült sört venni:D A buli nem volt nagy szám, elvileg a 3. emeleten kellett volna lennie, mi meg beültünk a 2.on a konyhába enni, és az emberek meg egyszer csak elkezdtek jönni a másodikra, és a végén ott lett a buli. A black and white partyból annyi lett, hogy majdnem mindenki feketében volt, 2-3 ember viselt fehéret, de az egyiket le is öntötték vörösborral:D Egy srác elég sajátosan értelmezte a black and white-ot, mert az egyik lábára fehér, a másikra meg fekete cipőt húzott. De ezért szeretjük:D Volt jó sok ember, tömegnyomor, meleg, stb, de tök jó volt. Aztán átvonultunk egy love hotel nevű helyre, ahol sok csini ember volt, meg latin zene, amitől jobban semmit sem utálok, ezért nem is maradtam sokáig.

Most kb 1 hétig nem fogok blogot írni, mert mint mondtam a post elején, hogy sűrű lesz a program. Holnap este megyek jégkorongmeccsre, ahol a helyi két csapat a Tappara és az Ilves játszik. Remélem jó kis parázs csata lesz. A további program: Péntek, szombat, vasárna ismét elmegyek egy cottage weekendre, mert az első nagyon bejött, és ezt sem hagyhatom ki. Vasárnap déltán hazaérek, és vasárnap este már megyek is tovább, mert indulunk lappföldre. Mikulás, jégkastély, rénszarvas stb, már nagyon várom. Csütörtkön érünk haza, majd utána jelentkezek, akkor viszont lesz mit írni bőven:D

Eyébként a finn házifeladatra érkezett egy kitűnő válasz, Pogonyi mestertől ,aki már át s vette a jól megérdemelt jutalmát, egy enyhén rozsdás hurkatöltő berendezést :D Gratulálunk! :D

Szóval lehet írok még holnap este a meccs után, ha oylan edvem lesz, de jövőhét hétvégefelé tuti jelentkezek. Csákányok niggerek!

Moi

 

Szólj hozzá!

Címkék: sport sör foci buli egyetem jégkorong tampere beadandó feleségcipelés tappara

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszifinnland.blog.hu/api/trackback/id/tr22966010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása