HTML

Finnország

Friss topikok

Linkblog

Február 10, Kedd: Mirkó szülinapja

2009.02.11. 16:51 gaborkaszab

Újabb szülinap, jól összejöttek, legalább letudjuk mindet egyszerre.

Mielött elkezdeném a keddi napot, írok egy kcisit a hétfő estéről is. Szóval hétfőn csak úgy elnéztünk a közösségi szobába, hátha el tudjuk ütni az időt valami sorozattal, vagy bármivel, ami megy a tv-ben, de volt ott két srác, akik épp beszereztek egy új társasjátékot a köznek és persze ki is akarták próbálni. Risk volt, gondolom mindenki ismeri, én akkor játszottam vele először, de nagyon megtetszett. Otthon szerintem be is ruházok egyre. Mondjuk minden leíírás meg kártya meg ezek finnül voltak, úgyhogy csak egy lebutított verziót játszottunk, mert pontosan senki nem ismerte a szabályokat. 6-an játszottunk és jó sokáig tartott, mire meglett a győztes. De utána valaki hozott egy csomag UNO kártyát, és azzal kezdtünk játszani, mondhatni végkimerülésig, mert kb hajnal 2 volt mire befejeztük. Persze ez nem lenne olyan sok, csak nekem reggel 8tól órám volt, ráadásul olyan ahol névsort is írnak. Így elég fáradtan vágtam neki a keddi napnak.

Aztán napközben végigültem egy finn órát, ahol mint mondtam a tanárnéni elég energikus, kicsit idegesített is, meg egy olyan órára is beültem, amit finnül tartottak, na ott majdnem el is aludtam... Ebédeltem Alessandroval, aki egy elegáns, fél órás késéssel érkezett. Sosem értettem azokat, akik képtelenek odérni valahová időben... Meg találkoztam egy sráccak, aki szintén játszott velünk előző este. Ő lekéste reggel a buszt, és hogy beérjen időben befutott az egyetemre... Mondta, hogy kevesebb mint 20 perc volt, és kabátot sem vitt magával, mert abban nehéz futni :D Persze leizzadt mint az állat, amennyi esze van... :D Szerencsére nem én ültem mellette a teremben.

Délután volt egy fél órás szunya, amíg Niki tortát készített Mirkónak. A torta elég bizarr lett kinézetre. Nem igazán hasonlított egy tortára. Mind1, sietnünk kellett a buszhoz, mert jól elszórakoztuk az időt, persze szaladnunk kellett, mert akkor jött a busz, amikor kiléptünk a koliból, a cuccok felét majdnem el is hagytuk, de elértük. A buli nem volt nagy szám, volt jó sok ember, nem is ismertem sokat belőlük. Ja meg jó meleg is volt, mert az ablakot meg nem lehetett kinyitni, és elég gyorsan elszívtuk az oxigént. Amúgy csak megittunk pár sört, meg beszélgettünk egy kicsit, és mikor a szülinapos is azt mondta, hogy nem hiszi, hogy elmegy bulizni az összejövetel után, leléptünk az utolsó busszal. Az a baj, hogy éjszaka vagy eléred az 1 órási buszt hazafelé, vagy mehetsz fél 4kor a következővel, és mivel senki nem akart buliba menni, inkább az előzőt választottuk. Ja igen, azt majdnem elfelejtettem, hogy a torta annal ellenére, hogy hülyén nézett ki, finomra sikeredett. Meg fel is lett turbózva egy kis fagyival is, csak hogy teljes legyen az élvezet:D

És találkoztam a város legbunkóbb buszsöfőrével... Igazi tapló volt. Éjszaka fizetni kell a buszért, ha van bérleted, ha nincs. 2 euró mindenkinek, nem túl bonyolult. Adom is neki a 2 eurót, erre mond valamit finnül nekem, angolul meg nem volt hajlandó kommunikálni. Meg közben mutatja a kezével, hogy 3. Nem nagyon értettem, hogy nekem miért 3 a jegy, de mire csinálhattam volna bármit, Lourdes adott a sofőrnek még 2 eurót, az szépen el is vette, és adott egy 4 eurós jegyet... Most akkor 2, 3 vagy 4 be kerül a jegy?? Persze visszamentem reklamálni, de akkor meg nem volt hajlandó észrevenni, és egy idő után csak annyit mutatott, hogy húzzak hátra, és utána nem volt hajlandó reagálni semmire sem amit mondtunk neki. Gratulálok... Paraszt.

Ennyi volt a keddi nap. Az utolsó két bejegyzésem nem sikerült valami érdekesre. Most valahogy nem vagyok abban az írós kedvemben, csak be akartam hozni a lemaradásomat blogírásilag, mert ha várok még pár napot, teljesen elfelejtem mik történtek.

Amúgy az idő elég lájtos, -5 foknál nem nagyon van hidegebb, vasárnap például 0 körül mozgott, és eső esett egész nap. Ami másnap persze lefagyott a -2 fokban, és most csúszós mindenhol.

Majd hétvégén megyünk egy cottage trip nevű összejövetelre, ami arról szól, hogy kivonul kb 20 ember egy erdőbe egy kis kunyhóba, és önellátósat játszanak egy hétvégén keresztül. Favágás, kajacsinálás, szauna felfűtés stb. Érdekes lesz, már várom.

Meg Nikivel elkezdtünk szervezni egy túrát lappföldre, mert senki nem nagyon akar foglalkozni vele, csak mindenki azt hajtja, hogy majd megyünk valamikor. Úgyhogy szervezzük a túrát, már beszéltünk is pár emberrel, akik már voltak arrafelé. Még szállást kellene lefoglalni, és már mehetnénk is. Durva, mert kb 9 óra az út odáig vonattal, úgyhogy valószínű, hogy éjszaka megyünk, és alszunk a vonaton.

Addig meg beadandót csinálgatok, mert 22ére meg kell csinálnom egyet. A hangsúly a "csinálgatok"-on van, mert nem nagyon van kedvem, csak ímmel-ámmal dolgozok rajta. Meg mindenféle idióta játékot játszok a neten. Akinek van facebook-ja, annak ajánlom a Who has the biggest brain nevű játékot. Jól el lehet vele szórakozni :D

Majd péntek felé jelentkezek még, addig meg csak kibírjátok valahogy nélkülem is :D

Amúgy Szalontai vezet a kommentelők versenyében, ő már 4 kommentet is írt, szóval gatyát és billentyűzetet felkötni!!

Csákányok!

1 komment

Címkék: szülinap sör utazás tanulás buli egyetem társasjáték tampere

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszifinnland.blog.hu/api/trackback/id/tr13937213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mgr. Karel Gott 2009.02.12. 20:08:19

Rég jártam erre, így hát írok valamit.

Egyszer egy okosabbtól hallottam:
"A pontosságban az a rossz, hogy senki sincs még ott, hogy értékelje." - akárhányszor várnom kell valakire, ezt mondogatom én is magamban.

Engem is idegesít, ha valaki késik...ennek ellenére a múltkor volt nekem is egy félórás késésem, amikor a két Petivel elmentünk inni pár sört. Mentségemre legyen mondva, hogy a meló nem engedett, de komolyan mondom, szabályosan lelkiismeretfurdalásom volt.

Jól hangzik ez a cottage trip dolog, csak aztán nehogy az legyen, hogy este 10-kor bekopog egy barnamedve azzal, hogy enne valamit. :)

Az is durva, hogy még akkor is fizetsz a buszért, ha van bérletet. Miért nem mondtad neki, mint Royal, hogy "az a népé".?!
süti beállítások módosítása